Scroll To Top
News Trending
Blogger tarafından desteklenmektedir.

The Blacklist 1.Sezon 1.Bölüm Analiz (Özet)

The Blacklist 1.Sezon 1.Bölüm

The Blacklist 1.Sezon 1.Bölüm

           Diziye daha yeni başladım abimin önerisi ile. Fazlasıyla polisiye-aksiyon dizileri izlediğim için artık daha fazlasını veya daha farklı şeyler bekliyorum.Normal bir polisiye dizilerinde nasıl ilerler konu biri suç işler sonra peşinden gidilir ve arkasında iz bırakmasını , hata yapmasını beklerler.Gerçekten bu dizi bu düzeni bozmuş.Olaylara suçlular tarafından bakılmasını gerektiğini söyleyen bir suçlu ile iş birliği.Akla ne kadar yatkın gelebilir.

          The Blacklist dizisinin konusuna gelecek olursak yıllar boyunca yakalanamayan Raymond Reddington FBI'ya teslim olur.Nedenini boşver sonuca bak. Tek şartı Elizabeth Keen ile konuşmak sadece onunla.Amacı her nedense 20 yıldır tuttuğu suçluların KARA LİSTE (The Blacklist) 'sini Elizabeth Keen ile paylaşıp ona bir ün kazandırmak.Keşke bana da biri gelip böyle tekliflerde bulunsa fena olmaz mı idi.The Blacklist başrol oyuncusu Raymond , büyük bir suçluyu ve Generalin kızını kurtarması için Elizabeth'e bilgi verip yardım eder.İster istemez insanın aklına geliyor NEDEN ?

           Her şey tam bitmiş derken Raymond elinde bir kara liste olduğunu açıklar ve polis ile anlaşma yoluna giderek her nedense Elizabeth ile çalışmak ister.Daha ilk bölümden uçuk bir tahmin yürütmek istiyorum.

-Elizabeth'in çocuk iken terkedip giden suçlu babası Raymond Reddimgton olabilir mi ? Her şeyi Telafi etmek için ?

ŞU ANLIK DİZİYE BAŞLAMANIZ HAKKINDA ACELE CEVAP VERMEK İSTEMİYORUM.

Her zaman söylemişimdir insanın gücü,parası varsa istediğin kadar suçlunun resimlerini tüm dünyaya dağıt sadece o resim polislerin panosunda yer kaplar.

Acaba ne kadar çözülemeyen suç, yakalanamayan suçlu, daha bilinmeyen niceleri...

Share This:

No Comment to " The Blacklist 1.Sezon 1.Bölüm Analiz (Özet) "